Nieuwbouwprojecten en bouwkavels, Vestetuin, Deestraat, Vroonstede, Suzannaland

VesteTuin te Tholen

Aan de noordzijde van Tholen-Stad realiseren gemeente Tholen, Bouwfonds Ontwikkeling en woningcorporatie Stadlander een nieuwe woonbuurt: VesteTuin. In VesteTuin kunt u geen vrije kavels kopen, maar alleen woningen die op projectbasis worden opgeleverd. Verkoop van deze woningen gaat niet via de gemeente, maar via de website of de makelaar. Als u belangstelling heeft voor een woning, kijk dan op website www.vestetuin.nl.

Deestraat Poortvliet

De gemeente heeft vrije bouwkavels in de verkoop waar gebouwd mag worden zonder welstandstoets. Zelf (laten) bouwen, zelf uw aannemer kiezen. Traditioneel of modern? Het mag allemaal in woonwijk Deestraat te Poortvliet. Kavelgroottes zijn flexibel en door u zelf te bepalen. In april 2019 is de wijk ontsloten en kunt u starten met de bouw.

Vroonstede Sint-Annaland

Aan de zuidwestzijde van Sint-Annaland ligt Vroonstede. Hier zijn nog kavels voor zelfbouw beschikbaar.

Suzannaland (Havengebied) Sint-Annaland

Wonen vlak bij het water én dicht in het centrum? Koop dan een vrij kavel in Suzannaland! Alle kavelgroottes beschikbaar, voor vrije kavels, twee onder een kap of kavels met uitzicht op dijkniveau. Informatie hierover op onze website www.eilandtholen.nl.