Trouwambtenaar Wendie van de Merbel

Ik ben geboren en getogen in Tholen. Ik ben getrouwd met Marc en samen hebben we twee kinderen. Naast mijn functie als trouwambtenaar, ben ik werkzaam als Coördinator dienstverlening en processen bij de gemeente Tholen.

Vrije tijd

In mijn vrije tijd reis en fotografeer ik graag.

Waarom ik graag trouwambtenaar wil zijn

Sinds ik Babs ben, wordt er regelmatig tegen me gezegd: "Dat is echt wat voor jou!". Zo voel ik dat zelf ook. Ik geniet enorm van het voorrecht om huwelijken in een prachtige gemeente als Tholen te mogen vertrekken. Een huwelijksdag is tenslotte voor een bruidspaar één van de mooiste dagen van hun leven. Het is mooi om daar een bijdrage aan te mogen leveren.

Jullie dag

Het is een feest waarbij jullie wensen centraal staan. Samen nemen we in het voorgesprek de ceremonie door. Er is alle ruimte voor een persoonlijke benadering. Wat verwachten jullie precies? Hoe betrekken we ouders en getuigen bij de toespraak? Hoe verwerken we hierin bijzondere gebeurtenissen? En hoe zorgen we voor een herkenbaar verhaal met ruimte voor een lach en emotie? Samen zorgen we er uiteindelijk voor dat jullie huwelijksdag een onvergetelijke dag wordt.

Kernwoorden

Hartelijk, persoonlijk, aandacht voor details.

e-mail: wendie.vandemerbel@tholen.nl